آشنایی با هولوگرام کارت pvc
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

ویژگی های هولوگرام کارت پی وی سی

جنس  کارت های pvc پلاستیک می باشد که  سایز آن مشابه کارت‌های بانکی می باشد. موارد کاربرد این کارت ها در مواردی همچون  کارت شناسایی و پرسنلی، کارت بانکی، کارت اعتباری، کارت دانشجویی، کارت خرید و فروشگاهی و… می باشد.چاپ این کارت‌ها به صورت رنگی و تک‌رنگ با توجه به  موارد امنیتی مانند هولوگرام و بارکد  صورت می گیرد.

یکی از ویژگی های کارت های PVC  این است که این کارت ها دارای مقاومت بالایی هستند  به این صورت که کارت از سه لایه تشکیل شده است که شامل دو  لایه PVC در سطح بالا و پایین کارت و لایه ی میانی از جنس پلی استر است. از این نوع کارت برای کاربرد‌های پرمصرف مثل کارت های شخصی(ID Cards) استفاده می شود.

با کارگذاری آنتن های RFID، می توان قابلیت ردیابی، ظرفیت و ویژگی امنیتی کارت را افزایش داد. میزان آنتن دهی و فاصله ای که آنتن خوانده می شود، بستگی به کاربرد و موارد مصرفی آن دارد. از این آنتن برای اختصاصی سازی و رهگیری کالا و انبارداری استفاده می شود.

یکی از بهترین راهکار ها برای حفاظت از کارت های شناسایی و جلوگیری از تقلب و جعل استفاده از هولوگرام های امنیتی با ویژگی های متفاوت است. هولوگرام امکان تکرار و کپی از کارت ها را بسیار سخت و پیچیده می کند. چرا که هولوگرام سطح امنیتی بصری به کارت اضافه می‌کند که تقریبا غیرقابل بازتولید است. الصاق هولوگرام روی PVC و ترکیبات آن و یا این که بین لایه های آن قرار می گیرد.

کاربرد های کارت های پی وی سی

کارت دانشجویی
ارت پارکینگ
کارت هدیه
کارت عضویت
کارت تخفیف
کارت گارانتی
کارت پرسنلی
و غیره

 





:: برچسب‌ها: هولوگرام کارت پی وی سی، هولوگرام، کارت های PVC، بارکد، ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: